Co dziś naprawiamy?
Wymiana tłumika końcowego i zacisków hamulcowych
Dodatkowo:
- Wymiana oleju z kompletem filtrów,
- Ozonowanie wnętrza pojazdu,
- Wymiana tarcz i klocków osi tylnej,
- Wymiana zacisków hamulcowych,
- Wymiana tłumika końcowego,
- Ogólna weryfikacja stanu technicznego pojazdu.
Dane pojazdu:
Samochód: | HONDA CIVIC VIII |
Wersja silnikowa: | 1.8 140KM |
Rok produkcji: | 2008 |
Kiedy należy wymienić zaciski hamulcowe?
Zaciski hamulcowe to jeden z najważniejszych elementów układu hamulcowego, który w bezpośredni sposób wpływa na Twojego bezpieczeństwo podczas jazdy. Drobne usterki jak zapieczone prowadnice, najczęściej da się łatwo naprawić. Jednak zapieczony tłoczek, skorodowany korpus czy zużyte uszczelki mogą kwalifikować zacisk do wymiany. Na rynku są dostępne zestawy do regeneracji, ale nie zawsze jest to opłacalne i warte zachodu.
W przypadku układu hamulcowego warto zdać się na wiedzę wykwalifikowanych mechaników serwisu MOTOER, którzy dobiorą technologię naprawy do konkretnego przypadku. W omawianym przypadku zaciski kwalifikowały się do bezwzględnej wymiany, jednak często sprawa może okazać się błaha, o czym pisaliśmy tutaj.
Nieszczelny i skorodowany tłumik końcowy
Układ wydechowy jest nieustannie narażony na działanie wysokich temperatur, wody, drgań i innych elementów znajdujących się na drodze. Wszystko to sprawia, że nawet najbardziej wytrzymały tłumik prędzej czy później będzie wymagał wymiany.
Dostępność bardzo szerokiej gamy zamienników jak i ich niska cena sprawia, że w dzisiejszych czasach nie ma sensu naprawiać tłumików końcowych. Zdecydowanie najlepszym wyjściem jest ich wymiana, która zapewni spokój na wiele lat.
Pobierz fotorelację z naprawy Twojego auta
W naszym serwisie weryfikacja hamulców jak i wielu innych kluczowych układów, to koszt zaledwie 35.00 PLN . Po przeprowadzeniu badania otrzymasz raport techniczny wraz z zdjęciami usterek!