fbpx
Ciemny Jasny

Co dziś naprawiamy?

Wymiana amortyzatorów, cylinderków hamulcowych oraz spawanie tłumika

Zgłoszony zakres prac:
  • Wymiana oleju wraz z kompletem filtrów,
  • Różnica sił hamowania osi tylnej,
  • Weryfikacja układu wydechowego,
  • Prawdopodobnie luz na sworzniach wahacza,
  • Weryfikacja stanu technicznego samochodu.
Dane pojazdu:
Samochód:CHEVROLET AVEO (T300)
Wersja silnikowa:1.4 100KM
Rok produkcji:2011
Krótki komentarz:

Czas na kolejny skrót dnia! Tym razem skupiliśmy na znanym i często widywanym na naszych drogach Chevrolecie Aveo w wersji sedan. Samochód cierpiał na typowe i eksploatacyjne usterki, o które nie trudno w 11 letnim samochodzie. Po przeprowadzonej weryfikacji stanu technicznego stwierdziliśmy m.in.:

  • Rozcieknięte amortyzatory osi przedniej i tylnej,
  • Uszkodzone osłony i odboje amortyzatorów,
  • Luz na obu łącznikach stabilizatora,
  • Nieszczelne złącze elastyczne oraz tłumik końcowy,
  • Wyciek olej z uszczelniacza wału korbowego,

Sugerowano nam wyeksploatowane sworznie wahacza, jednak to łączniki stabilizatora generowały głośny stukot w zawieszeniu. Dodatkowo zajęliśmy się poważnym wyciekiem oleju z simmeringu wału korbowego od strony koła pasowego.

Świetną wiadomością okazał się fakt, że tłumik nadawał się do pospawania, dzięki czemu nie była konieczna jego wymiana. Podobnie było z układem hamulcowym, który w głównej mierzy wystarczyło wyczyścić i wyregulować.

Czy podobał Ci się ten wpis?

Kliknij w gwiazdkę żeby wystawić ocenę.

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba głosów: 1

Jak dotąd nikt nie ocenił tego wpisu. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane posty