fbpx
Ciemny Jasny

Tajemniczy wyciek płynu chłodniczego

Tym razem do naszego serwisu trawił bardzo ładny i zadbany egzemplarz BMW serii 3 z 2012r. Co ciekawe, stan techniczny pojazdu okazał się nienaganny. Zarówno zawieszenie, układ hamulcowy jak i pozostałe elementy nie budziły absolutnie żadnych zastrzeżeń. Jednak nie bez powodu właściciel pojazdu zdecydował się odwiedzić nasz warsztat.

▪ Brak płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym,
▪ Właściciel pojazdu nie zauważył żadnych plam po płynie.
Samochód:BMW 3 (F30)
Wersja silnikowa:328 I XDRIVE 245KM
Rok produkcji: 2012
▪ Pęknięty korpus elektrycznej pompy wody.

Po uzupełnieniu płynu, a następnie weryfikacji problemu nasz doświadczony mechanik szybko zlokalizował miejsce wycieku. Winny okazał się korpus elektrycznej pompy wody.

Przedstawiliśmy pełen kosztorys naprawy, następnie po uzyskaniu zgody wymieniliśmy pompę wody. Wykonaliśmy również dokładną weryfikację stanu technicznego pojazdu. Wnioski przeglądu są Wam znane. Samochód jest w świetnym stanie technicznym!

Ubywa Ci płyn chłodniczy?

Nigdy nie bagatelizuj temperatury, w której pracuje Twój silnik! Konsekwencje mogą być bardzo kosztowne. Naprawa usterki wycieku płynu chłodniczego nie musi być droga i skomplikowana. Często winne są tylko sparciałe przewody układu chłodzenia, nieszczelne króćce czy tylko źle osadzone opaski zaciskowe.

Czy podobał Ci się ten wpis?

Kliknij w gwiazdkę żeby wystawić ocenę.

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba głosów: 2

Jak dotąd nikt nie ocenił tego wpisu. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane posty